Kenneth Solfjeld

Tlf.: 75057706/97135925 email: ksolfjeld@gmail.com

Jeg er født og oppvokst i Sandnessjøen på Helgeland. Har alltid vært fascinert av det visuelle, og begynte tidlig å tegne. Jeg kjøpte mitt første speilrefleks for konfirmasjonspengene i 1985, og ble umiddelbart bitt av basillen. Det var ingen vei tilbake. Etter 10 år i Oslo, Trondheim og Stavanger var jeg atter tilbake på Helgeland, og her har jeg vært siden. Naturen på Helgeland er fantastisk, og gir alltid inspirasjon og locations til nye motiver. I tillegg til naturbilder, tar jeg portretter, konsert/festivalbilder, og innimellom mere abstrakte ting.

Kenneth Solfjeld

mandag 3. september 2012

Selvportrett

Opplegg med ett lys: Speedlight SB-900 og Lastolite Ezybox forfra, og litt til modellens venstre side. 120x80cm reflektor i brysthøyde for å lette opp skygger.

1 kommentar:

  1. Hei Kenneth. Har fulgt bildene dine en tid fremover. Disse bildene du la ut av "Satyricon" ? Live bilder fra en konsert, hvor har de blitt av?
    mvh
    Ronny
    http://facebook.com/ronsven

    SvarSlett