Kenneth Solfjeld

Tlf.: 75057706/97135925 email: ksolfjeld@gmail.com

Jeg er født og oppvokst i Sandnessjøen på Helgeland. Har alltid vært fascinert av det visuelle, og begynte tidlig å tegne. Jeg kjøpte mitt første speilrefleks for konfirmasjonspengene i 1985, og ble umiddelbart bitt av basillen. Det var ingen vei tilbake. Etter 10 år i Oslo, Trondheim og Stavanger var jeg atter tilbake på Helgeland, og her har jeg vært siden. Naturen på Helgeland er fantastisk, og gir alltid inspirasjon og locations til nye motiver. I tillegg til naturbilder, tar jeg portretter, konsert/festivalbilder, og innimellom mere abstrakte ting.

Kenneth Solfjeld

mandag 15. november 2010

Helgelandsbrua


Helgelandsbrua er kåret til Norges vakreste. Jeg har en fascinasjon for denne broen, og må støtt og stadig tilbake for å finne nye måter å fotografere den på.

3 kommentarer:

  1. Farger, komposisjon og det tekniske sitter som et skudd i dette bildet her! rett og slett et kjempepent bilde, som kunne gjort seg bra på veggen i stua :)

    Petter (Breni,Akam)

    SvarSlett
  2. Hei!
    Bra du liker det! Det setter jeg stor pris på!

    Mvh
    Kenneth

    SvarSlett
  3. Fantastisk fint :) Går det an å kjøpe dette som lerret? I så tilfelle kan du senda svar til ajrisoy@gmail.com :)

    mvh

    Aslaug Johanne

    SvarSlett